Пошук


Поточні фільтри:



Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 1-10 зі 29 (час пошуку: 0.014 секунди).
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2022Аналітичні аспекти дослідження поведінки споживачів в умовах цифровізації економіки УкраїниПроскурніна Н. В.; Бестужева С. В.; Козуб В. О.
2022Маркетингова аналітика: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 075 «Маркетинг» освітньої програми «Маркетинг» другого (магістерського) рівняУс М. І.
2022Зacтоcувaння методів штучного інтелекту для менеджменту оперaційних ризиків підприємcтвСкорін Ю. І.; Гронь І. О.
2022Підготовка майбутніх педагогів французької мови як іноземної (FLE) до застосування цифрових технологійЖила Г. В.
2022Інформаційно-аналітичне забезпечення зовнішньоторговельної діяльності компаніїШипова Д.
2022Облік і аналіз розрахункових операцій підприємстваВаравська В.
2022Облік і аналіз розрахункових операційЛитвинова А.
2022Облік і аналіз доходів і витрат підприємстваКохановська В.
2022Оцінка кібербезпеки в кіберфізичних системах та шляхи кіберзахистуПросвєтов Є.
2022Формування фінансового результату в системах фінансового та управлінського обліку підприємстваШарапова М.