Search


Current filters:




Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 1-9 of 9 (Search time: 0.01 seconds).
  • previous
  • 1
  • next
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2014УЗАГАЛЬНЕННЯ ОСНОВНИХ ТЕОРЕТИЧНИХ ПІДХОДІВ ДО ВИЗНАЧЕННЯ ПОНЯТТЯ "КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ"Квітко С. О.
2014ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ОЦІНЮВАННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ТОРГОВОЇ МАРКИПобережець Н. В.
2014Формування конкурентної стратегії підприємства на зовнішньому ринкуПомазунова В. В.; Pomazunova V. V.
2014ПІДХОДИ ДО ВИЗНАЧЕННЯ СУТНОСТІ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВАЛизенкова П. Ю.
2014Конкурентоспроможність підприємства та методи її оцінюванняКолісниченко С. В.
2014Теоретико-методичне забезпечення діагностики міжнародної конкурентоспроможності підприємстваКоростецька М. В.; Коростецкая М. В.; Korostetskaya M. V.
2014Розвиток та вдосконалення логістичного сервісу на підприємствахКомпанієць К. В.
2014Робоча програма навчальної дисципліни "Економіка праці та соціально-трудові відносини" для студентів напряму підготовки 6.030507 "Маркетинг" усіх форм навчанняРожко В. І.; Писаренко Г. О.; Рожко В. И.; Писаренко Г. А.; Rozhko V. I.; Pisarenko G. O.
2014Методичні рекомендації до наскрізної програми практики для студентів спеціальності "Маркетинг" денної форми навчанняРожко В. І.; Рожко В. И.; Rozhko V. I.