Поиск


Текущие фильтры:
Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 251-260 из 320.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2021Управління заборгованістю підприємств галузі оптово-роздрібної торгівліІванова А. М.
2022Формування стратегії розвитку підприємств готельно-ресторанного господарстваДавидова О. Ю.
2022Малою ходою до освітніх інноваційДаценко Т. О.
2016Логіко-семантична основа формування базових компонентів стратегії підприємстваПолякова Я. О.; Полякова Я. А.; Polyakova Y. O.
2016Логіко-семантична структура формування конкурентних переваг підприємстваПолякова Я. О.; Полякова Я. А.; Polyakova Y. O.
2016Завдання до самостійної роботи з навчальної дисципліни "Управлінський облік" для студентів напряму підготовки 6.030509 "Облік і аудит" та навчальної дисципліни "Облік виробництва і управління витратами" для студентів спеціальності 8.03050901 "Облік і аудит" усіх форм навчанняЛабунська С. В.; Безкоровайна Л. В.; Курган Н. В.; Цибулько Д. І.; Лабунская С. В.; Безкоровайная Л. В.; Цыбулько Д. И.; Labunska S. V.; Bezkorovaina L. V.; Kurgan N. V.; Tsybulko D. I.
2015Маркетинг : навчальний посібник для студентів напряму підготовки 6.030601 "Менеджмент"Тімонін О. М.; Небилиця О. А.; Тимонин А. М.; Небылица Е. А.; Timonin O. M.; Nebylitsia О. А.
2014Методические рекомендации к выполнению практических заданий по учебной дисциплине "МАРКЕТИНГ" для иностранных студентов направления подготовки 6.030601 "Менеджмент" дневной формы обученияТімонін О. М.; Небилиця О. А.; Тимонин А. М.; Небылица Е. А.; Timonin O. M.; Nebylitsia О. А.
2015Організаційно-економічний механізм розвитку експортної діяльності підприємстваСмуглякова В. С.; Smuhlyakova V. S.
2018The time factor during the formation of the company's entrance to the external market strategyShtal T. V.; Bondarenko L. M.; Ukubassova G.; Amirbekuly Y.; Toiboldinova Z.