Поиск


Текущие фильтры:

Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 11-20 из 45.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2016Формування конкурентної стратегії підприємства на зовнішньому ринкуКирноз Є. О.; Кирноз Е. О.; Kyrnoz Y. O.
2012ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ СТРАТЕГІЧНОГО ПЛАНУВАННЯ НА ПІДПРИЄМСТВАХ УКРАЇНИПавленко Є. В.
2012СТРАТЕГІЧНІ АСПЕКТИ ДОСЯГНЕННЯ ФІНАНСОВОЇ СТІЙКОСТІ ПІДПРИЄМСТВАМіндарєва О. П.
2012СПЕЦИФІКА БІЗНЕС-ПЛАНУВАННЯ У РИНКОВІЙ СИСТЕМІ ГОСПОДАРЮВАННЯШевцова О. С.
2012ПРОБЛЕМИ РОЗРОБКИ СТРАТЕГІЇ ПІДПРИЄМСТВА В СУЧАСНИХ РИНКОВИХ УМОВАХНовіченко А. В.
2014Методичне забезпечення оцінювання конкурентної позиції підприємства на зовнішніх ринкахДоценко Д. О.; Доценко Д. А.; Dotsenko D.
2013ЗБАЛАНСОВАНА СИСТЕМА ПОКАЗНИКІВ ЯК ІНСТРУМЕНТ СТРАТЕГІЧНОГО УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВОМДієсперова С. О.
2014Формування зовнішньоекономічної стратегії підприємстваПоськін О. О.; Поськин А. А.; Poskin O. O.
2017Інноваційна стратегія як основний інструмент розвитку підприємстваКондрашенко С. В.
2020Стратегічний маркетинг: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" другого (магістерського) рівняРожко В. І.