Поиск


Текущие фильтры:

Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 11-20 из 20.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2020Стратегічний маркетинг: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" другого (магістерського) рівняРожко В. І.
2016Підвищення рівня міжнародної конкурентоспроможності підприємстваБращенко В. Л.; Braschenko V. L.
2014Процес формування і розробки стратегій ТНКШталь Т. В.; Косенко В. І.; Шейко О. С.
2016Формування сприятливого бізнес-середовища в управлінні міжнародною конкурентоспроможністю підприємстваФербей К. С.; Фербей Е. С.; Ferbei K. S.
2015Управління ефективністю зовнішньоекономічної діяльності підприємстваЗолотих К. С.; Золотых Е. С.; Zolotykh K. S.
2021Стратегічний розвиток підприємств туристичної сфериПогуда Н. В.
2022Формування стратегії розвитку туристичного підприємстваПогуда Н. В.; Матвієнко В. О.
2015Маркетинг : навчальний посібник для студентів напряму підготовки 6.030601 "Менеджмент"Тімонін О. М.; Небилиця О. А.; Тимонин А. М.; Небылица Е. А.; Timonin O. M.; Nebylitsia О. А.
2014Методические рекомендации к выполнению практических заданий по учебной дисциплине "МАРКЕТИНГ" для иностранных студентов направления подготовки 6.030601 "Менеджмент" дневной формы обученияТімонін О. М.; Небилиця О. А.; Тимонин А. М.; Небылица Е. А.; Timonin O. M.; Nebylitsia О. А.
2021Конкуренція на міжнародних ринках: робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів спеціальності 292 «Міжнародні економічні відносини» освітньої програми «Міжнародні економічні відносини» третього (освітньо-наукового) рівняОтенко І. П.