Поиск


Текущие фильтры:
Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 61-70 из 362.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2020Формування соціально-відповідального маркетингу підприємстваПлеханова А. К.
2020Запровадження сучасних маркетингових технологій розвитку зовнішньоекономічної діяльності підприємстваМельнікова А. В.
2020Удосконалення маркетингової діяльності підприємстваПавлюк К. В.
2020Тренди маркетингу та менеджменту брендів у туристичному бізнесі на засадах клієнтоорієнтованої економікиНаумік-Гладка К. Г.
2020Маркетинг як інструмент підвищення ефективності інноваційної діяльності підприємстваГеращенко І. М.; Крамаренко С. М.
2017Доцільність договірної політики як основа удосконалення закупівельної логістики підприємстваПанчук А. С.; Гребенюк Т. О.
2019Сутність фінансової інклюзії при клієнтоорієнтованому підході на ринку банківських послугПтащенко О. В.; Кошарна В. В.
2019Стратегічний інструментарій міжнародного маркетингуАфанасьєва О. М.; Птащенко О. В.
2020Поведінка споживачів і управління стереотипами сприйняття інформації про продуктЛисиця Н. М.; Бєлікова Ю. В.
2020Стійкість ринкової стратегії фірмиВоронін А. В.; Гунько О. В.; Афанас’єва Л. М.