Поиск


Текущие фильтры:
Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 361-370 из 406.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2022Маркетинг : робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 281 «Публічне управління та адміністрування» освітньої програми «Публічне управління» першого (бакалаврського) рівняБойко Н. О.
2022Особливості маркетингового забезпечення експортної діяльності підприємства в умовах цифрової трансформаціїАстахова І. Е.; Горобинська М. В.
2022Особливості синтезу механізму управління конкурентоспроможністю підприємстваПіддубна Л. І.
2022Визначення поняття конкурентоспроможність людських ресурсів для ефективного планування діяльностіГеращенко І. М.; Нвако Блесінг Чамака
2022Роль інноваціної діяльності на підприємствіЯворська Л. О.
2022Маркетинг : робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 071 "Облік і оподаткування" освітньої програми «Облік і аудит» першого (бакалаврського) рівняУс М. І.
2022Основи гостинності: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 241 "Готельно-ресторанна справа" освітньої програми «Готельно-ресторанний бізнес» першого (бакалаврського) рівняЖуков В. В.
2022Маркетинг : робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 071 "Облік і оподаткування" освітньої програми «Облік і аудит» першого (бакалаврського) рівняУс М. І.
2023Особливості маркетингового забезпечення експортної діяльності підприємства в умовах цифрової трансформаціїАстахова І. Е.; Горобинська М. В.
2021Аналіз позицій України у вимірі конкурентоспроможність – інноваційністьЧмутова І. М.; Гайналій А. О.