Поиск


Текущие фильтры:

Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 31-40 из 52.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2023Макро- і мікроекономіка: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 281 «Публічне управління та адміністрування» освітньої програми «Публічне управління» першого (бакалаврського) рівняМащенко М. А.
2022Економіка та менеджмент бізнесу : робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 186 "Видавництво та поліграфія" освітньої програми «Технології електронних мультимедійних видань» першого (бакалаврського) рівняКривобок К. В.; Канова А. О.
2022Економіка суб’єктів підприємницької діяльності: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 076 "Підприємництво, торгівля та біржова діяльність" освітньої програми «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність» першого (бакалаврського) рівняМащенко М. А.; Литвиненко А. В.; Пономаренко О. О.
2021Ділова гра та ситуаційні вправи з комплексного тренінгу для студентів спеціальності 071 "Облік і оподаткування" першого (бакалаврського) рівняКурган Н. В.; Фартушняк О. В.
2022Теоретичні аспекти бюджетування витрат у сфері міжнародного збутуБестужева С. В.; Єфремова К. В.
2022Фінансовий облік : робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 071 "Облік і оподаткування" освітньої програми "Облік і аудит" першого (бакалаврського) рівняФартушняк О. В.
2022Економіка підприємства : робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 073 ''Менеджмент'' освітньої програми "Бізнес-адміністрування" першого (бакалаврського) рівняРевенко О. В.
2022Облік в бюджетних установах : робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 071 "Облік і оподаткування" освітньої програми "Облік і аудит" першого (бакалаврського) рівняКудіна О. М.
2023Бухгалтерський облік : робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" освітньої програми "Маркетинг" першого (бакалаврського) рівняКудіна О. М.
2022Управління процесами монетизації digital маркетингу в контексті забезпечення фінансового розвитку підприємстваТатаринцева Ю. Л.; Пушкар О. І.; Другова О. С.; Макаренко А. Б.