Поиск


Текущие фильтры:
Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 51-60 из 17067.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2016Застосування експліцитного та імпліцитного сприйняття цінності продукту в маркетинговій моделі «AIDA»Лазарєв М. В.; Лазарев М. В.; Lazariev M. V.
2016Варіанти технічного переозброєння виробництва на підприємствах України у сучасних умовахКоник М. М.; Konyk M. M.
2016Загальна стратегія та підходи до її розробки в молочно - перероблюваної промисловостіОвсяник Г. Г.; Ovsyanik G. G.
2016Визначення основних етапів формування ефективної стратегії підприємстваГудзенко В. В.; Gudzenko V. V.
2016Методи оцінки конкурентоспроможності підприємстваАртекова Т. О.; Артекова Т. А.; Artekova T. O.
2012Прибуток в системі показників оцінки соціально-економічної ефективності діяльності підприємстваЯвдак М. Ю.; Yavdak M. Y.
2015Управління розвитком експортного потенціалу підприємстваДегтярьова В. І.; Дегтярева В. И.; Degtyaryova V. I.
2016Управління формуванням міжнародних конкурентних переваг підприємстваП`ясецька А. І.; Пясецкая А. И.; Pyasetskaya A. I.
2016Визначення стратегій міжнародного інвестування господарської організаціїВионг З. Т.; Выонг З. Т.; Vuong D. T.
2016Формування стратегічного управління міжнародним бізнесом підприємстваОленіч В. І.; Оленич В. И.; Olenich V. I.