Поиск


Текущие фильтры:

Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 71-80 из 1652.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2019Features of marketing activity in the smartphone marketMyronova O. M.; Миронова О. М.; Миронова О. Н.
2019Основні підходи до класифікації заходів івент-менеджментуНемашкало К. Р.; Томанек М.; Nemashkalo K. R.; Tomanek М.
2019Економічна сутність поняття «Інвестиційна привабливість підприємства»Нечипорук О. В.; Nechyporuk O. V.
2019Event projects financing toolsMazorenko O. V.; Мазоренко О. В.
2019Modern problems of the branding: basic concepts, essenceMaistrenko O. V.; Майстренко О. В.
2019Decline and current situation of Panasonic, a Japanese electronics companyHiguchi T.; Хігучі Т.; Хигучи Т.
2019Етапи методики та особливості розробки мультимедійного навчального видання з дисципліни «Теорія кольору»Хорошевська І. О.; Глєбов В. О.; Хорошевская И. А.; Глебов В. А.; Khoroshevska I. О.; Glebov V. О.
2019Специфіка вибору програмного забезпечення для створення мультиплікаційного виданняХорошевська І. О.; Віннікова Є. О.; Хорошевская И. А.; Винникова Е. А.; Khoroshevska I. О.; Vinnikova E. О.
2019Зміст етапів методики створення мультимедійного видання для дітей "Самовчитель гри на фортепіано"Хорошевська І. О.; Бондар А. В.; Хорошевская И. А.; Бондарь А. В.; Khoroshevska I. О.; Bondar A. V.
2019Віртуальне навчальне середовище як інструмент підтримки студентоцентрованого навчанняХорошевська І. О.; Хорошевская И. А.; Khoroshevska I. О.