Поиск


Текущие фильтры:

Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 31-40 из 1652.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2019Подієвий маркетинг як інструмент просування брендуКінас І. О.; Майстренко О. В.; Кинас И. А.; Kinas I. O.
2019Організаційна культура сучасної організації: ціннісний підхідЛепейко Т. І.; Близнюк Т. П.; Лепейко Т. И.; Lepeyko T. I.; Blyznyuk T. P.
2019Стратегічні напрямки формування конкурентних переваг національної економіки в умовах глобалізаціїЛипов В. В.; Lypov V. V.
2019Гнучка інтеграція: історичний досвід Європи та значення для УкраїниЛипов В. В.; Lypov V. V.
2019Маркетинг промислового підприємства: робоча програма для студентів спеціальності 075 «Маркетинг» першого (бакалаврського) рівняГронь О. В.; Гронь А. В.; Gron O. V.
2019Application of the aprilane return method for administration of adninistrative decisions under assessment of risksMaistrenko O. V.; Майстренко О. В.
2019The new product introduction process as a managerial activityMyronova O. M.; Миронова О. М.; Миронова О. Н.
2019Instrinsic and extrensic motivation: factors and engagementMazorenko O. V.; Boateng E. K.; Мазоренко О. В.; Боатенг Е. К.; Мазоренко А. В.
2019Ways of exporting goods in the worldMazorenko O. V.; Мазоренко О. В.
2019Аналіз сучасних підходів до мотивації персоналуМельник А. О.; Melnyk A. O.