Поиск


Текущие фильтры:

Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 31-40 из 1609.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2018Use of the Django framework in the web application for computer-based testing of higher education institution studentsParfonov Y. E.; Zmiievska Y. V.; Парфьонов Ю. Е.; Змієвська Є. В.; Парфенов Ю. Э.; Змиевская Е. В.
2018Ethics, psychology and skills of business communication: syllabus for students of ail specialties of the first (bachelor) levelNaumik-Gladka K. G.; Наумік-Гладка К. Г.; Наумик-Гладкая Е. Г.
2018Особенности проведения рекламной кампании в туристической сфереСтрижак Е. О.; Ахмедова Е. О.
2018Необхідність розроблення маркетингової стратегії для аутсорсингових IT-підприємствШтомпель О. О.; Тімонін О. М.
2018Ціннісна складова стратегічної мотивації людини в умовах глобалізаціїМерхо О.; Мерхо А.; Merho A.
2018Innovations in marketing of economic educational servicesMartynenko M. V.; Lysytsia N. M.; Prytychenko T. I.; Мартиненко М. В.; Лисиця Н. М.; Притиченко Т. І.; Мартыненко М. В.; Лисица Н. М.; Притыченко Т. И.
2018Методичний підхід до оцінювання якості управління логістичними бізнес-процесамиСтрокович Г. В.; Строкович Г. В.; Strokovych H. V.
2018Особливості впровадження логістичного підходу в управління міжнародною збутовою діяльністю підприємстваБестужева С. В.; Козирєва К. М.; Козырева Е. М.; Bestuzheva S. V.; Kozyreva K. M.
2018Особливості сучасного стратегічного розвитку підприємства у сфері міжнародного бізнесуБестужева С. В.; Ткаленко Н. О.; Bestuzheva S. V.; Tkalenko N. O.
2018Формування маркетингового бюджету для підприємств з бренд-орієнтованої системою управлінняЗубко Д. О.; Зубко Д. А.; Zubko D.