Search


Current filters:
Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 1-10 of 295 (Search time: 0.004 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2016Стратегічне управління міжнародною маркетинговою діяльністю підприємстваПопов Р. О.; Попов Р. А.; Popov R. A.
2016Маркетингове забезпечення функціонування підприємства на зовнішньому ринкуКравцов С. О.; Kravtsov S. A.
2016Формування міжнародної маркетингової стратегії підприємстваМеретдурдиєва М.; Меретдурдыева М.; Meretdurdyeva М.
2016Формування системи міжнародних маркетингових комунікацій підприємстваВоргуль Т. В.; Vorgul T.
2015Дослідження маркетингу партнерських відносин в трансформаційній економіціКоваль Т. О.; Пономаренко О. О.; Коваль Т. А.; Пономаренко А. А.; Koval T. O.; Pоnomarenko O. O.
2016Маркетинговый подход в формировании конкурентных преимуществ предприятияАстахова И. Э.; Астахова І. Е.; Astakhova I. E.
2016Економічна сутність та закономірності формування маркетингового потенціалу підприємстваКоваль Т. О.; Пономаренко О. О.; Яхкінд В. П.; Коваль Т. А.; Пономаренко А. А.; Яхкинд В. П.; Koval T. O.; Ponomarenko O. O.; Yakhkind V. P.
2018Еволюція концепцій маркетингу роздрібної торгівліПроскурніна Н. В.
2019Маркетинг промислового підприємства: робоча програма для студентів спеціальності 075 «Маркетинг» першого (бакалаврського) рівняГронь О. В.; Гронь А. В.; Gron O. V.
2018Менеджмент та маркетинг туризму: робоча програма для студентів спеціальності 242 "Туризм" першого (бакалаврського) рівняАлдошина М. В.; Aldoshyna M. V.