Поиск


Текущие фильтры:
Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 51-60 из 159.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2019Process development of venture business’ attraction to the development of industrial enterprisesLytvynenko A. O.
2012Стан працездатності як підстава для диференціації правового регулювання трудових відносинБиба Н. М.; Биба Н. М.; Byba N. M.
2018Науково-методичне забезпечення оцінки ефективності інноваційного управління персоналом на підприємствіМішина С. В.; Мішин О. Ю.; Мишина С. В.; Мишин А. Ю.; Mishyna S. V.; Mishyn O. Y.
2018Удосконалення логістичних бізнес-функцій торговельного підприємстваРуденко Г. Р.; Руденко А. Р.; Rudenko H. R.
2017Manipulated marketing as a component of marketing potential of the enterpriseKorneeva D. E.; Martiyanova M. P.
2014Statistical testing of key effectiveness indicators of the companies (case for Ukraine in 2012)Ponomarenko V. S.; Gontareva I. V.; Dorokhov O. V.
2015Управління розвитком експортного потенціалу підприємства гірничого машинобудування УкраїниБажан І. В.; Бажан И. В.; Bajan I. V.
2015Ілюстративний матеріал з навчальної дисципліни "Економіка і фінанси підприємства" для студентів напряму підготовки 6.030601 "Менеджмент" усіх форм навчанняПритиченко Т. І.; Бихова О. М.; Олійник Т. В.; Притыченко Т. И.; Быхова Е. М.; Олейник Т. В.; Pritychenko T. I.; Bykhova O. M.; Oliinyk T. V.
2017Визначення вартості розробки впроваджувати технології електронного бізнесу на промисловому підприємствіВільхівська О. В.; Бринза Н. О.; Вильхивская О. В.; Брынза Н. А.; Vilhivskaya O.V.; Brynza N. O.
2012Двовимірна класифікація показників ефективності маркетингуСтрупинська Н. В.; Струпинская Н. В.; Strupynska N. V.