DSpace Харьковский національний економічний університетНауково-технічна бібліотекаНАУКОВИЙ АРХИВ
 

Repository Simon Kuznets Kharkiv National University of Economics // Репозитарій Харківського національного економічного університету імені Семена Кузнеця (ХНЕУ ім. С. Кузнеця) // Репозитарий Харьковского национального экономического университета имени Семена Кузнеца (ХНЭУ им. С. Кузнеца) >
Факультет менеджменту та маркетингу >
Кафедра менеджменту та бізнесу >
Наукові роботи студентів, магістрів >
Дипломні магістерські роботи - 2015р. >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9900

Title: Розробка стратегій маркетингу
Authors: Кіянський О. В.
Keywords: стратегія
маркетингова стратегія
розробка стратегії маркетингу
стратегія розвитку
стратегия
маркетинговая стратегия
разработка стратегии маркетинга
стратегия развития
strategy
marketing strategy
development of marketing
strategies
development strategy
Issue Date: 2015
Publisher: ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Citation: Кіянський О. В. Розробка стратегій маркетингу : дипломна робота на здобуття освітньо-кваліфікаційного рівня магістра: спец. 8.18010016 «Бізнес- адміністрування» / О. В. Кіянський.– Х.: ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2015
Abstract: У теоретичній частині визначено сутність економічних категорій стратегії маркетингу. Проаналізована класифікація видів маркетингових стратегій. У аналітичній частині надано загальну характеристику ТОВ «Кондитерська фабрика «Солодкий світ». Проведений аналіз та вивчення практичного досвіду дозволили виділити основні заходи, для проведення розробки маркетингової стратегії. Визначено основні дій впровадження заходів стратегії маркетингу, які зможуть підвищити рівень ефективності економічних показників підприємства. Розраховано економічний ефект від впроваджених дій.
В теоретической части определена сущность экономических категорий стратегии маркетинга. Проанализирована классификация видов маркетинговых стратегий. В аналитической части предоставлено общую характеристику ООО «Кондитерская фабрика« Сладкий мир ». Проведенный анализ и изучение практического опыта позволили выделить основные мероприятия, для проведения разработки маркетинговой стратегии. Определены основные действий внедрение мероприятий стратегии маркетинга, которые смогут повысить уровень эффективности экономических показателей предприятия. Рассчитан экономический эффект от внедренных действий.
The essence in the theoretical part of economic categories marketing strategy. Classification of analyzed marketing strategies. In the analytical part provided a general description of Ltd «Confectionery factory «Sweet World». The analysis and study experience possible to identify the major activities for the development of marketing strategies. The main action implementation marketing strategies that can improve the effectiveness of economic enterprise. The economic effect of the implemented actions.
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9900
Appears in Collections:Дипломні магістерські роботи - 2015р.

Files in This Item:

File Description SizeFormat
Репозитарий Киянский.pdf184.14 kBAdobe PDFView/Open

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback