Поиск


Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 2351-2359 из 2359.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2024Ділові переговори в маркетингу : робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг» освітньої програми «Маркетинг» третього (освітньо-наукового) рівняЛисиця Н. М.
2024Методичні рекомендації до комплексного тренінгу для здобувачів вищої освіти спеціальності 073 «Менеджмент» освітньої програми «Бізнес-адміністрування» першого (бакалаврського) рівняМиронова О. М.; Кривобок К. В.; Кінас І. О.
2023Communications and social responsibility: program of the course for all specialty of the third (educational and scientific) levelVasylyk S. K.; Maistrenko O. V.
2024The essence and main characteristics of social communicationsBlyznyuk T. P.; Wang Honghai
2024Маркетинговий менеджмент на ринку товарів : робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг» освітньої програми «Маркетинг» третього (освітньо-наукового) рівняУс М. І.
2024Методичні рекомендації до тренінг-курсу «Soft skills» для здобувачів вищої освіти спеціальності 073 «Менеджмент» освітньої програми «Бізнес-адміністрування» першого (бакалаврського) рівняМиронова О. М.
2023Робоча програма педагогічної практики для здобувачів вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг» освітньо-наукової програми «Маркетинг» третього (освітньо-наукового) рівняГриневич Л. В.; Холодний Г. О.
2024Венчурний капітал та його роль у розвитку інноваційних підприємствСігаєва Т. Є.; Петровська С. І.; Іванишин С. І.
2023Methodology and organization of scientific research : program of the course for students specialty 292 “International economic relations”, study programme “International economic relations” of the third (educational and scientific) levelLepeyko T.