Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/784
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorЯхкінд В. П.-
dc.contributor.authorЯхкинд В. П.-
dc.contributor.authorYakhkind V. P.-
dc.date.accessioned2012-07-12T08:27:56Z-
dc.date.available2012-07-12T08:27:56Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/jspui/123456789/784-
dc.description.abstractДисертація на здобуття наукового ступеня кандидата економічних наук за спеціальністю 08.00.04 – економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності). – Харківський національний економічний університет, Харків, 2010. Дисертацію присвячено розвитку теоретичних положень і методичного забезпечення планування маркетингового потенціалу промислового підприємства в умовах мінливого ринкового середовища. У роботі уточнено зміст категорії «маркетинговий потенціал», визначено економічну сутність, особливості та умови здійснення маркетингової діяльності підприємства. Обґрунтовано склад і дано характеристику дії факторів формування маркетингового потенціалу підприємства, що зумовлюють стан та спрямованість розвитку конкурентних переваг; запропоновано підхід до систематизації факторів формування маркетингового потенціалу підприємства на основі побудови мереживної структурної моделі. Виявлено особливості формування маркетингового потенціалу підприємств машинобудівної галузі в умовах структурно-інноваційної трансформації економіки. Обґрунтовано підхід до оцінки ефективності заходів з формування та розвитку маркетингового потенціалу підприємства. Запропоновано рекомендації щодо планування формування та використання маркетингового потенціалу підприємства на основі використання узагальнюючого показника оцінки МПП. Розроблено методичний підхід до маркетингового обґрунтування заходів з вибору каналів збуту та ціноутворення на підприємстві; подано рекомендації щодо організації моніторингу стану та ефективності використання маркетингового потенціалу підприємстваen_US
dc.description.abstractThe thesis for Scientific Degree of Candidate of Sciensce (Economics), speciality 08.00.04 – economic and management of enterprises (by types of economic activities). – The Kharkiv National University of Economics, Kharkiv, 2010. The thesis is devoted to the theoretical-methodological and scientific-practical basis of enterprise marketing potential planning. The definition of “marketing potential” notion is specified, the economic essence, the conditions and peculiarities of enterprise marketing activity realization are defined. The structure and the nature of the effect of marketing potential forming factors, which define the condition and the direction of the enterprise competitive advantage development are established. The approach to classify the forming factors of the enterprise marketing potential is suggested on the basis of modeling network structure. The features of the enterprise marketing potential formation were defined in the sphere of machinery construction and in the conditions of structural-innovative transformation of economics. The methodological approach to estimate the efficiency of marketing activity was grounded. The guidelines to plan the formation and to use the enterprise marketing potential were suggested on the basis of the usage of generalized index of marketing potential estimate. The methodological approach to support the arrangements on marketing channel choice and enterprise price setting was devised. The guidelines to organize the monitoring of the conditions and the efficiency of the enterprise marketing potential usage were given.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherХНЕУen_US
dc.subjectмаркетингen_US
dc.subjectмаркетингова діяльністьen_US
dc.subjectмаркетинговий потенціалen_US
dc.subjectконкурентні перевагиen_US
dc.subjectпланування маркетингового потенціалуen_US
dc.subjectфактори формування маркетингового потенціалуen_US
dc.subjectузагальнюючий показник оцінки маркетингового потенціалуen_US
dc.subjectмоніторингen_US
dc.subjectмаркетингen_US
dc.subjectмаркетинговая деятельностьen_US
dc.subjectмаркетинговый потенциал, конкурентные преимуществаen_US
dc.subjectпланирование маркетингового потенциалаen_US
dc.subjectфакторы формирования маркетингового потенциалаen_US
dc.subjectобобщающий показатель оценки маркетингового потенциалаen_US
dc.subjectмониторингen_US
dc.subjectmarketingen_US
dc.subjectmarketing activityen_US
dc.subjectmarketing potentialen_US
dc.subjectcompetitive advantageen_US
dc.subjectmarketing potential planningen_US
dc.subjectmarketing potential forming factorsen_US
dc.subjectgeneralized index of marketing potential estimateen_US
dc.subjectmonitoringen_US
dc.titleПланування маркетингового потенціалу підприємстваen_US
dc.title.alternativeПланирование маркетингового потенциала предприятияen_US
dc.title.alternativeEnterprise marketing potential planningen_US
dc.typeOtheren_US
dc.subject.udcУДК 658.8:339.138en_US
Располагается в коллекциях:2010 рік

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Яхкінд В. П. Планування маркетингового потенціалу підприємства .pdf471,5 kBAdobe PDFЭскиз
Просмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.