Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/7731
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorОсова В. О.-
dc.date.accessioned2014-09-22T08:18:50Z-
dc.date.available2014-09-22T08:18:50Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationОсова В. О. МЕТОДИЧНИЙ ПІДХІД ДО ФОРМУВАННЯ БРЕНДУ ПІДПРИЄМСТВА В УМОВАХ ІННОВАЦІЙНО-ІНВЕСТИЦІЙНОЇ МОДЕЛІ РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ УКРАЇНИ / В. О. Осова // Управління розвитком. - 2014. - №7. - С. 100-102en_US
dc.identifier.urihttp://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7731-
dc.description.abstractРозглянуто основні етапи процесу формування бренда підприємства в умовах інноваційно-інвестиційної моделі розвитку економіки України та вдосконалена модель "Колесо бренду".en_US
dc.description.abstractРассмотрены основные этапы процесса формирования бренда предприятия в условиях инновационно-инвестиционной модели развития экономики Украины и усовершенствована модель "Колесо бренда".en_US
dc.description.abstractThe paper considers the main stages of the process of forming enterprise brand in terms of innovative investment model of economic development of Ukraine and the model of "Wheel Brand" is improved.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherВидавництво ХНЕУ ім. С. Кузнецяen_US
dc.subjectформування брендуen_US
dc.subjectколесо брендуen_US
dc.subjectсоціальна та економічна ефективність брендуen_US
dc.titleМЕТОДИЧНИЙ ПІДХІД ДО ФОРМУВАННЯ БРЕНДУ ПІДПРИЄМСТВА В УМОВАХ ІННОВАЦІЙНО-ІНВЕСТИЦІЙНОЇ МОДЕЛІ РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ УКРАЇНИen_US
dc.typeArticleen_US
dc.subject.udc601.07.12en_US
Располагается в коллекциях:№ 7



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.