Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/5444
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorЛубчинський Д. О.-
dc.date.accessioned2014-02-26T12:17:39Z-
dc.date.available2014-02-26T12:17:39Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationЛубчинський Д. О. Формування системи логістичного обслуговування споживачів / Д. О. Лубчинський // Управління розвитком. – 2014. - №1. – С. 129 - 131en_US
dc.identifier.urihttp://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5444-
dc.description.abstractРозкрито роль стандартів в обслуговуванні споживача, наведено етапи здійс¬нення сегментації ринку споживача, проілюстровано основні елементи та стандарти обслуговування споживача, запропоновано створення бази даних для ідентифікації клієнтів.en_US
dc.description.abstractThe article deals with the role of standards in customer service. The stages of segmentation of the consumer market are described, The basic elements and standards of customer service are illustrated. Creating a database to identify clients is proposed.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherВидавництво ХНЕУen_US
dc.subjectобслуговування споживачівen_US
dc.subjectсервісen_US
dc.subjectлогістична системаen_US
dc.subjectтандартиen_US
dc.subjectобслуговуванняen_US
dc.titleФормування системи логістичного обслуговування споживачівen_US
dc.typeArticleen_US
dc.subject.udc65.012.34en_US
Располагается в коллекциях:№ 1



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.