Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/5274
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorТкач В. Ю.-
dc.contributor.authorTkach V. Y.-
dc.date.accessioned2014-02-12T06:51:21Z-
dc.date.available2014-02-12T06:51:21Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationТкач В.Ю. Формування комплексу маркетингових комунікацій у зовнішньоекономічній діяльності підприємства: дипломна робота на здобуття освітньо-кваліфікаційного рівня магістра: спец. 8.03050301«Міжнародна економіка» / В.Ю. Ткач. – Х.: ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2014.en_US
dc.identifier.urihttp://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5274-
dc.description.abstractВ даній роботі висвітлено сутність маркетингових комунікацій та розглянуто особливості маркетингової політики просування в умовах промислового ринку. Особлива увага приділена можливостям застосування сучасних інструментів інтернет-маркетингу та онлайн-засобів для просування продукції підприємства на зовнішні ринки. Розроблено ефективний комплекс маркетингових комунікацій у зовнішньоекономічній діяльності підприємства.en_US
dc.description.abstractВ данной работе освещена суть маркетинговых коммуникаций и рассмотрены особенности маркетинговой политики продвижения в условиях промышленного рынка. Особенное внимание уделяется возможностям использования современных инструментов интернет-маркетинга и онлайн-средств для продвижения продукции предприятия на внешние рынки. Разработан эффективный комплекс маркетинговых коммуникаций во внешнеэкономической деятельности предприятия.en_US
dc.description.abstractIn this paper, essence of marketing communications is highlighted and features of marketing promotion policy are considered. Particular attention is paid to the opportunities of application of new modern internet-marketing instruments and online tools to promote enterprise goods on the foreign markets. An effective complex of marketing communications has been developed in the international economic activity of the enterprise.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherХНЕУ ім. С. Кузнецяen_US
dc.subjectмаркетингen_US
dc.subjectмаркетингові комунікаціїen_US
dc.subjectполітика просуванняen_US
dc.subjectІнтернетen_US
dc.subjectпромисловий ринокen_US
dc.subjectінтернет-маркетингen_US
dc.subjectівент-маркетингen_US
dc.subjectпошукова оптимізаціяen_US
dc.subjectмаркетинговые коммуникацииen_US
dc.subjectполитика продвиженияen_US
dc.subjectИнтернетen_US
dc.subjectпромышленный рынокen_US
dc.subjectинтернет–маркетингen_US
dc.subjectивент-маркетингen_US
dc.subjectпоисковая оптимизацияen_US
dc.subjectmarketingen_US
dc.subjectmarketing communicationsen_US
dc.subjectpromotion policyen_US
dc.subjectInterneten_US
dc.subjectb-2-b marketen_US
dc.subjectinternet-marketingen_US
dc.subjectevent-marketingen_US
dc.subjectsearch engine optimizationen_US
dc.titleФормування комплексу маркетингових комунікацій у зовнішньоекономічній діяльності підприємстваen_US
dc.title.alternativeФормирование комплекса маркетинговых коммуникаций во внешнеэкономической деятельности предприятияen_US
dc.title.alternativeDevelopment of a complex of marketing communications in the international economic activity of the enterpriseen_US
dc.typeOtheren_US
Располагается в коллекциях:Дипломні магістерські роботи - 2014 (МЕМ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Ткач.pdf126,08 kBAdobe PDFЭскиз
Просмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.