Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/5161
Назва: Торговая марка и ее ценность
Автори: Ходжамкулыев Р.
Теми: товарная марка
сильный бренд
бренд
Дата публікації: 2013
Бібліографічний опис: Ходжамкулыев Р. Торговая марка и ее ценность / Р. Ходжамкулыев //Управління розвитком. – 2013. - №10. – С. 161 - 162
Короткий огляд (реферат): Рассмотрены основные особенности развития торговых марок в современном обществе, представлена характеристика известных торговых марок, приведены основные характеристики торговой марки с точки зрения ее успешного развития на рынке.
The paper describes the main features of the development of trademarks in modern society, characterizes the famous brands, gives the main characteristics of the brand in terms of its successful development in the market.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5161
Розташовується у зібраннях:№10

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ходжамкулыев Р. Торговая марка и ее ценность.pdf390 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.