Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/5161
Title: Торговая марка и ее ценность
Authors: Ходжамкулыев Р.
Keywords: товарная марка
сильный бренд
бренд
Issue Date: 2013
Citation: Ходжамкулыев Р. Торговая марка и ее ценность / Р. Ходжамкулыев //Управління розвитком. – 2013. - №10. – С. 161 - 162
Abstract: Рассмотрены основные особенности развития торговых марок в современном обществе, представлена характеристика известных торговых марок, приведены основные характеристики торговой марки с точки зрения ее успешного развития на рынке.
The paper describes the main features of the development of trademarks in modern society, characterizes the famous brands, gives the main characteristics of the brand in terms of its successful development in the market.
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5161
Appears in Collections:№10

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ходжамкулыев Р. Торговая марка и ее ценность.pdf390 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.