Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/5156
Назва: Роль товарных знаков и их разновидности
Автори: Чарыев Э.
Теми: товарный знак
торговая марка
сила марки
бренд
Дата публікації: 2013
Видавництво: Видавництво ХНЕУ
Бібліографічний опис: Чарыев Э. Роль товарных знаков и их разновидности / Э. Чарыев // Управління розвитком. – 2013. - №10. – С. 157 - 159
Короткий огляд (реферат): Рассмотрены основные характеристики товарных знаков. Представлен описательный характер понятия "сила марки", а также приведен теоретический анализ товар¬ных марок и путей их развития. Приведены основные свойства марок, способствующие повышению конкурентоспособности производителя на рынке.
Annotation. The paper describes the main features of trademarks. The descriptive nature of the term "power brand" as well as the theoretical analysis of the trade marks and the ways of their development has been presented. The basic features of brands that enhance the competitiveness of products in the market have been defined.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5156
Розташовується у зібраннях:№10

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Чарыев Э. Роль товарных знаков и их разновидности.pdf370,37 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.