Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/5150
Назва: Сутність і призначення бренда в умовах ринкової економіки
Автори: Тесленко Ю. А.
Теми: маркетинговий комплекс
бренд
торгова марка
Дата публікації: 2013
Видавництво: Видавництво ХНЕУ
Бібліографічний опис: Тесленко Ю. А. Сутність і призначення бренда в умовах ринкової економіки / Ю. А. Тесленко // Управління розвитком. – 2013. - №10. – С. 152 - 154
Короткий огляд (реферат): Розглянуто проблеми визначення сутності бренда як основної складової сучасного маркетингового комплексу підприємства. Проаналізовано вплив бренда на конкурентоспроможність та ефективну товарну політику підприємства. Подано докладну характеристику основних компонентів процесу формування бренда підприємства.
The paper addresses the problem of defining the essence of the brand as a key component of the modern marketing mix of a company. The influence of the brand on competitiveness and effective commercial policy of an enterprise has been analysed. The detailed description of the main components of the formation of brand companies has been given.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5150
Розташовується у зібраннях:№10



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.