Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/5148
Назва: Маркетингова складова товарної політики підприємства
Автори: Черепаха Є. В.
Теми: маркетингова товарна політика
товарна політика
товар
маркетинговий комплекс
Дата публікації: 2013
Видавництво: Видавництво ХНЕУ
Бібліографічний опис: Черепаха Є. В. Маркетингова складова товарної політики підприємства / Є. В. Черепаха //Управління розвитком. – 2013. - №10. – С. 150 - 152
Короткий огляд (реферат): Розглянуто проблеми визначення завдань товарної політики для підприєм¬ства, основний її взаємозв’язок із процесом формування маркетингового комплексу на підприємстві. Розглянуто основні маркетингові інструменти, що слугують рушійною силою для підвищення конкурентоспроможності підприємства на ринку.
The paper addresses the problem of determining the commercial policy objectives for the company, its main relationship with the process of formation of the marketing mix of a company. The basic marketing tools that are the driving force for competitiveness in the market are discussed.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5148
Розташовується у зібраннях:№10



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.