Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/5099
Назва: PRICING STRATEGY AS ONE OF THE KEY ELEMENTS OF MARKETING STRATEGY
Автори: Voloshko S.
Теми: pricing strategy
marketing strategy
development of marketing strategy
concept of price strategy
development of price strategy
Дата публікації: 2013
Видавництво: ХНЕУ
Бібліографічний опис: Voloshko S. PRICING STRATEGY AS ONE OF THE KEY ELEMENTS OF MARKETING STRATEGY / S. Voloshko // Управління розвитком. - 2013. - №22. - С. 166 - 168
Короткий огляд (реферат): The main types of pricing strategies of the enterprise are studied. The content of the concept of the pricing strategy of marketing is examined. The interaction of pricing strategy of the company with the overall marketing strategy is considered. The role of pricing strategy in the overall marketing strategy of the company is discussed.
Розглянуто основні види цінових стратегій підприємства. Вивчено зміст поняття цінової стратегії маркетингу. Досліджено взаємодію цінової стратегії підприємства із загальною маркетинговою стратегією. Визначено роль цінової стратегії в загальній маркетинговій стратегії підприємства.
Рассмотрены основные виды ценовых стратегий предприятия. Изучено содержание понятия ценовой стратегии маркетинга. Исследовано взаимодействие ценовой стратегии предприятия с общей маркетинговой стратегией. Определена роль ценовой стратегии в общей маркетинговой стратегии предприятия.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5099
Розташовується у зібраннях:№22

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Voloshko S. PRICING STRATEGY AS ONE OF THE KEY ELEMENTS OF MARKETING STRATEGY.pdf192,48 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.