Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/4472
Title: УПРАВЛЕНИЕ БИЗНЕСОМ НА ОСНОВЕ ИНТЕРАКТИВНОГО МАРКЕТИНГА
Authors: Кирноз Е. О.
Keywords: интерактивный маркетинг
система разделения труда
трансфер
аутсорсинг
мониторинг
контроллинг
мерчaндайзинг
Issue Date: 2013
Publisher: ХНЕУ
Citation: Кирноз Е.О. Управление бизнесом на основе интерактивного маркетинга / Е.О. Кирноз // Управління розвитком. - 2013. - №16. - С. 143 - 145
Abstract: Рассмотрена сущность интерактивного маркетинга. Выявлена необходимость управления предприятием на основе интерактивного маркетинга, а также рассмотрения бизнеса как деятельности на рынках факторов производства, внутри предприятия и на рынках готовой про-дукции.
Розглянуто сутність інтерактивного маркетингу. Виявлено необхідність управління підприємством на основі інтерактивного маркетингу, а такoж розгляду бізнесу як діяльності на ринках факторів виробництва, всередині підприємства і на ринках готової продукції.
The article deals with the essence of interactive marketing. Тhe need for management of an enterprise which is based on interactive marketing as well as consideration of business as an activity in production factors markets, within the enterprise and in markets of the finished product is revealed.
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4472
Appears in Collections:№16



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.