Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/32485
Название: Застосування семіотики як науки у брендінгу
Авторы: Олексенко Я. І.
Ключевые слова: семіотика
брендінг
семіотичний аналіз
знаки та символи
комунікація
бренди
ідентичність бренду
мова бренду
семантика в брендінгу
Дата публикации: 2024
Библиографическое описание: Олексенко Я. І. Застосування семіотики як науки у брендінгу / Я. І. Олексенко // Пізнавальні цінності сучасної людини : Міжнародний інтеграційний проект для студентів, магістрантів і аспірантів. Школа відкритого розуму. - Тернопіль – Кельце : Пізнавальні цінності сучасної людини, 2024. - С. 25-32.
Краткий осмотр (реферат): У статті розглядається застосування семіотики в сучасному брендінгу, досліджується, як ця наука може впливати на формування та сприйняття брендів. У статті проаналізовано ключові семіотичні поняття, такі як знаки, символи та їхня взаємодія у створенні унікальної мови бренду. Розглянуто роль і вплив символів, логотипів, слоганів та інших семіотичних елементів на споживче сприйняття та їхню взаємодію з ідентичністю бренду. Обґрунтовано важливість семіотичного аналізу для створенні ефективних комунікаційних стратегій бренду та висвітлено його вплив на конкурентоспроможність на ринку. Дослідження також враховує динаміку змін у споживчому середовищі та вказує на необхідність постійної адаптації семіотичних стратегій для досягнення ефективності брендінгу.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/32485
Располагается в коллекциях:Статті студентів (УСК)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Олексенко. Застосування семіотики як науки у брендінгу. Текст.pdf883,09 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.