Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/31883
Название: Стратегічні трансформації у діяльності туристичних підприємств
Авторы: Погуда Н. В.
Ключевые слова: туризм
інформаційно-комунікаційні технології
туристичне підприємство
діджиталізація
стратегії зростання
конкурентні стратегії
Дата публикации: 2024
Библиографическое описание: Погуда Н. В. Стратегічні трансформації у діяльності туристичних підприємств / Н. В. Погуда // Теорія і практика розвитку туризму: досвід, проблеми, інновації : матеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції. - Харків : НУЦЗ, 2024. - С. 147-149.
Краткий осмотр (реферат): У роботі розглянуто специфіку роботи туристичних підприємств у сучасних умовах. Визначено, що більша кількість туристичних підприємств є фізичними особами. Найбільш поширеними стратегіями у діяльності туристичних підприємств є стратегії зростання. Акцентовано увагу на взаємозв’язку рівнів управління та видів стратегій, характерних для підприємств туризму.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/31883
Располагается в коллекциях:Статті (Т)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Погуда_НВ_Стратегічні_трансформації_турпідприємств_Тези.pdf501,67 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.