Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/3127
Назва: ВИКОРИСТАННЯ ПРОЕКЦІЙНИХ МЕТОДИК ПРОВЕДЕННЯ МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ ДЛЯ ПЕРСОНІФІКАЦІЇ БРЕНДА
Автори: Борисенко А. О.
Теми: маркетингові дослідження
бренд
проекційні методики
анкетування
персоніфікація бренда
Дата публікації: 2013
Видавництво: ХНЕУ
Бібліографічний опис: Борисенко А.О. Використання проекційних методик проведення маркетингових досліджень для персоніфікації бренда / А.О. Борисенко // Управління розвитком. - 2013. - С. 131 - 133
Короткий огляд (реферат): Подано характеристику проекційних методик проведення маркетингових досліджень для персоніфікації бренда, наведено результати досліджень для бренда Polaroid.
Дана характеристика проекционных методик проведения маркетинговых исследований для персонификации бренда, приведены результаты исследований для бренда Polaroid.
The description of projective techniques of carrying out marketing researches for brand personification and the results of researches for "Polaroid" brand are given.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3127
Розташовується у зібраннях:№2



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.