Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/29749
Название: Особливості формування міжнародної маркетингової стратегії підприємства
Авторы: Бестужева С. В.
Маткава Д. Ю.
Ключевые слова: міжнародний маркетинг
міжнародна маркетингова стратегія
формування
реалізація
процес
розвиток
Дата публикации: 2023
Библиографическое описание: Бестужева С. В. Особливості формування міжнародної маркетингової стратегії підприємства / С. В. Бестужева, Д. Ю. Маткава // Scientific trends, solutions, theories and methods of development : The XXIII International Scientific and Practical Conference, June 12 – 14, 2023. - Bilbao, Spain, 2023. - Рр. 70-74.
Краткий осмотр (реферат): В статті проаналізовано існуючі методичні підходи до формування міжнародної маркетингової стратегії підприємства. На основі узагальнення даних підходів запропоновано послідовність формування міжнародної маркетингової стратегії, охарактеризовано етапи її реалізації.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/29749
Располагается в коллекциях:Статті (МЕМ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Тези_Бестужева, Маткава.pdf277,23 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.