Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/29731
Название: Формування ефективної системи просування продукції підприємства
Авторы: Коротенко А. С.
Тимошенко К. В.
Ключевые слова: просування продукції
підприємство
маркетинговий мікс
канали збуту
позиціонування бренду
реклама
цифрові канали
стратегічне планування
аналіз ринку
Дата публикации: 2023
Библиографическое описание: Коротенко А. С. Формування ефективної системи просування продукції підприємства / А. С. Коротенко, науковий керівник К. В. Тимошенко // Сучасні аспекти та перспективні напрямки розвитку науки : збірник тез доповідей V Міжнародної студентської наукової конференції, 9 червня 2023 р. : тези допов. – Вінниця, 2023. – С. 25-27.
Краткий осмотр (реферат): В тезах розглянуто основні складові ефективної системи просування, такі як реклама, продажі, відносини зі споживачами та інші маркетингові інструменти. Досліджено основні аспекти, стратегії та інструменти, що сприяють успішному просуванню продукції на ринку. Особлива увага приділяється стратегічному плануванню та аналізу ринку для ефективного формування просувальної стратегії.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/29731
Располагается в коллекциях:Статті студентів (ПіТ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Коротенко_тези.pdf298,4 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.