Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/29730
Название: Ефективний маркетинг як чинник успіху у підприємницькій діяльності (на прикладі ТОВ «Метторг»)
Авторы: Гордієнко Н. О.
Тимошенко К. В.
Ключевые слова: ефективний маркетинг
підприємницька діяльність
стратегії маркетингу
інструменти маркетингу
просування товарів
залучення клієнтів
Дата публикации: 2023
Библиографическое описание: Гордієнко Н. О. Ефективний маркетинг як чинник успіху у підприємницькій діяльності (на прикладі ТОВ «Метторг») / Н. О. Гордієнко, науковий керівник К. В. Тимошенко // Розвиток сучасної науки: актуальні питання теорії та практики : збірник тез доповідей III Всеукраїнської студентської наукової конференції, 19 травня 2023 р. : тези допов. – Вінниця, 2023. – С. 30-31
Краткий осмотр (реферат): В тезах розглянуто значення ефективного маркетингу в успішній діяльності бізнесу на прикладі ТОВ «Метторг». Досліджено стратегії та інструменти маркетингу, які допомагають підприємствам привертати увагу клієнтів, збільшувати продажі та зміцнювати свою позицію на ринку. Через аналіз конкретних методів, таких як сегментування ринку, розробка маркетингових стратегій, просування товарів та послуг, а також залучення й утримання клієнтів, досліджено, як ТОВ «Метторг» використовує ефективний маркетинг для досягнення своїх бізнес-цілей.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/29730
Располагается в коллекциях:Статті студентів (ПіТ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Гордієнко_тези.pdf477,18 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.