Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/29679
Название: Теоретичні аспекти організації міжнародних маркетингових досліджень
Авторы: Бестужева С. В.
Григор’єв І. Р.
Ключевые слова: міжнародне маркетингове дослідження
організація
методи
інформація
етапи
послідовність
зовнішнє середовище
Дата публикации: 2023
Библиографическое описание: Бестужева С. В. Теоретичні аспекти організації міжнародних маркетингових досліджень / С. В. Бестужева, І. Р. Григор’єв // Modern scientific space and learning in special conditions : The XXII International Scientific and Practical Conference, May 05 – 07, 2023. - Toronto, Canada 2023. - Р. 64-69
Краткий осмотр (реферат): У статті наведено основні етапи проведення міжнародного маркетингового дослідження. Виявлено та узагальнено переваги та недоліки первинної та вторинної інформації для організації міжнародного маркетингового дослідження. Доведено, процес організації міжнародних маркетингових досліджень є безперервним, постійним, так як зовнішнє середовище функціонування компанії є не тільки мінливим, а й непрогнозованим.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/29679
Располагается в коллекциях:Статті (МЕМ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Бестужева, Григор'єв_тези.pdf276,07 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.