Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/29625
Название: Удосконалення соціальної реклами з використанням зарубіжного досвіду
Авторы: Білько М. В.
Ключевые слова: соціальна реклама
світовий досвід
рекламне законодавство
перспективи розвитку
Дата публикации: 2023
Библиографическое описание: Білько М. В. Удосконалення соціальної реклами з використанням зарубіжного досвіду / М. В. Білько // Актуальні проблеми соціальних комунікацій: матеріали ІX Всеукраїнської студентської наукової конференції, 11 травня 2023 р. – Київ, 2023. – С. 23-25.
Краткий осмотр (реферат): У роботі було розглянуто методи врегулювання та фінансування соціальної реклами в Україні та розвинутих країнах світу з метою покращення української соціальної реклами. Як результат зазначено, що в країні може працювати одна з зарубіжних моделей, але варто враховувати конкретні умови України.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/29625
Располагается в коллекциях:Статті студентів (УСК)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Билко.pdf245,24 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.