Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/29408
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorСамойленко В. В.-
dc.date.accessioned2023-05-06T18:39:48Z-
dc.date.available2023-05-06T18:39:48Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationСамойленко В. В. Економічне стимулювання топ-менеджерів підприємства в умовах інноваційних змін в економіці [Електронне видання] / В. В. Самойленко В. В. // Ефективна економіка. - 2023. - № 2.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/29408-
dc.description.abstractУ статті досліджено проблематику стимулювання менеджерів підприємств. Досліджено роль та завдання мотивації і стимулювання у формуванні стратегії інноваційного розвитку економіки. Дослідження виконують в контексті української ринкової трансформації. Виділені складові мотиваційного механізму інноваційної діяльності організації. Досліджено вплив системи стимулювання на розширення інноваційних можливостей і зміцнення конкурентоспроможності організації. Ринкова глобалізація та посилення конкурентного тиску створюють динамічні умови господарювання підприємств, в яких конкурентні переваги можуть досягатись у результаті розробки та реалізації ефективної загальнофірмової стратегії. Внутрішні організаційні складові можуть призводити до переваг у продуктивності функціонування та мати більш стабільний характер ринкового успіху. Маркетинг, управління якістю та інноваціями, культура компанії, автоматизація управління розглядаються як такі, що виробляють стабільну конкурентну перевагу. Історично усталеним є судження, що управлінські ресурси підприємства складаються з досвіду, знань, умінь та етики менеджерів, тобто з людського капіталу. Топменеджер відповідає за корпоративну стратегію фірми та за відбір партнерів, від прийнятих ним рішень залежить не тільки кінцевий фінансовий результат, а й імідж підприємства. Погляди на зміст управлінської роботи в організаціях постійно еволюціонують. Дослідники і консультанти постійно виявляють нові, часто суперечливі виклики для сучасних топ-менеджерів.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectстимулюванняru_RU
dc.subjectконкурентні перевагиru_RU
dc.subjectсистема збалансованих показниківru_RU
dc.subjectтоп-менеджерru_RU
dc.subjectрезультативність діяльності підприємстваru_RU
dc.subjectсуб’єктивний аспект стимулюванняru_RU
dc.titleЕкономічне стимулювання топ-менеджерів підприємства в умовах інноваційних змін в економіціru_RU
dc.typeArticleru_RU
Располагается в коллекциях:Статті (МЛІ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Самойленко_печать знак.pdf627,64 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.