Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/29227
Название: Комунікаційний процес як складова міжнародного менеджменту підприємства
Авторы: Чернуха Т. С.
Ключевые слова: комунікація
менеджмент
комунікаційний процес
Дата публикации: 2022
Библиографическое описание: Чернуха Т. С. Комунікаційний процес як складова міжнародного менеджменту підприємства / Т. С. Чернуха // Конкурентоспроможність та інновації: проблеми науки та практики : матеріали XVІІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції, 25 листопада 2022 р. : тези допов. – Харків : ФОП Лібуркіна Л. М., 2022. – С. 806–809.
Краткий осмотр (реферат): Актуальність роботи підтверджується тим, що нині активно розвивається комунікаційний менеджмент, тому що він охоплює всі сфери діяльності організації, такі як внутрішньокорпоративний PR, та зовнішню взаємодію зі споживачами, стейкхолдерами, партнерами. Нині у західному соціумі менеджмент великих компаній починає будувати усередині своєї компанії організаційні відносини нового типу. Такі відносини засновані на чіткому комунікаційному процесі і є сукупністю великої кількості комунікативних взаємодій.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/29227
Располагается в коллекциях:Статті (МЕМ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
КОНф_2022_Чернуха.pdf624,87 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.