Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/29207
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorІваніга О. В.-
dc.date.accessioned2023-03-27T14:06:37Z-
dc.date.available2023-03-27T14:06:37Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationІваніга О. В. Організація самостійної роботи студентів немовних факультетів в умовах дистанційного навчання / О. В. Іваніга // Інноваційна Педагогіка. – 2021. – Вип. 42. – С. 64-67.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/29207-
dc.description.abstractУ статті розкрито особливості організації самостійної роботи студентів немовних факультетів з англійської мови в умовах дистанційного навчання. Висвітлено основні підходи до визначення сутності самостійної роботи (форма роботи, яка виконується у спеціально призначений для цього час за завданням педагога, під його контролем, але без його безпосередньої допомоги; активна розумова діяльність, яка пов’язана із самостійним пошуком інформації; вид індивідуальної навчальної діяльності здобувачів освіти, яка керується викладачем за допомогою бесід або методичних вказівок; активна аудиторна чи позааудиторна діяльність здобувачів освіти, метою якої є засвоєння нових знань, умінь та навичок). З’ясовано, що головною ознакою цього виду роботи є пріоритетність самостійності студентів за умови керівної ролі педагога. Визначено основні види самостійної роботи з іноземної мови (за зразком, конструктивно-варіативні, евристичні та дослідницькі). Проаналізовано особливості кожного з видів самостійної роботи. Установлено, що самостійна робота за зразком є ефективною під час первинного ознайомлення із лексичними одиницями або граматичними конструкціями, самостійна робота конструктивно-варіативного типу використовується для розвитку уміння аналізувати граматичні конструкції, порівнювати їх та обирати правильний варіант. Самостійна робота евристичного та дослідницького типу є більш складною та спрямована на поєднання вивчення мови із знаннями за фахом. Установлено, що до основних переваг організації самостійної роботи студентів за допомогою інформаційних технології можна віднести можливість вибору студентами зручного режиму роботи; варіативність завдань з урахуванням рівня володіння мовою та завдань, які постають перед ними; можливість об’єктивного контролю за досягненнями студентів. Висвітлено досвід організації самостійної роботи студентів економічних спеціальностей за допомогою використання платформи Moodle. Надано приклади завдань для самостійної роботи студентів економічних спеціальностей за зразком, конструктивно-варіативнного та евристичного типів.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectсамостійна роботаru_RU
dc.subjectтипи самостійної роботиru_RU
dc.subjectMoodleru_RU
dc.subjectосвітня платформаru_RU
dc.subjectстудентиru_RU
dc.titleОрганізація самостійної роботи студентів немовних факультетів в умовах дистанційного навчанняru_RU
dc.typeArticleru_RU
Располагается в коллекциях:Статті (ПІФП)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Іваніга_ІП., 42_2021_ст.64-67.pdf152,64 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.