Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/28645
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorГеращенко І. М.-
dc.contributor.authorКрайня К. В.-
dc.date.accessioned2023-01-15T19:21:54Z-
dc.date.available2023-01-15T19:21:54Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationГеращенко І. М. Засоби планування маркетингової діяльності на підприємстві / І. М. Геращенко, К. В. Крайня // Клієнтоорієнтованість як інструмент формування стратегічних конкурентних переваг компанії. Конкурентоспроможність та інновації: проблеми науки та практики : матеріали XVІІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції, 25 листопада 2022 р. - Харків : ФОП Лібуркіна Л. М., 2022. - C. 213-216.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/28645-
dc.description.abstractВідносини конкуренції змушують керівників організацій постійно займатися пошуками інформації, перетвореннями, маркетинговими дослідженнями. Одним словом, реклама активно проникає у сфери політичного та економічного життя, гнучко використовуючи досягнення науково-технічного прогресу. Наведено підходи щодо засобів планування маркетингових комунікацій. Розглянуто елементи планування маркетингової діяльності. Дослідження ефективності можуть проводитися протягом всієї рекламної кампанії: спочатку і в кінці. Для цих цілей активно використовуються соціологічні методи досліджень, від спостережень до контент-аналізу. Дотримання всіх цих етапів у плануванні рекламної діяльності дозволить створити ефективний рекламний проект і реалізувати комунікаційні та економічні цілі організації.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectпланування маркетингової діяльностіru_RU
dc.subjectмаркетингова діяльностіru_RU
dc.subjectпідприємствоru_RU
dc.titleЗасоби планування маркетингової діяльності на підприємствіru_RU
dc.typeArticleru_RU
Располагается в коллекциях:Статті (МЛІ)



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.