Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/284
Название: Дослідження системи факторів, які сприяють формуванню та розвитку взаємовідносин машинобудівних підприємств зі споживачами продукції
Другие названия: Исследование системы факторов, способствующих формированию и развитию взаимоотношений машиностроительных предприятий с потребителями продукции
Study of factors that shape and develop the relationship between the engineering enterprises and consumers
Авторы: Мироненко І. І.
Мироненко И. И.
Myronenko I. I.
Ключевые слова: взаємовідносини
система факторів
підприємство-споживач
взаимоотношения
система факторов
предприятие-потребитель
relationship
the system of factors
the company-consumer
Дата публикации: 2012
Издательство: Видавництво ХНЕУ
Библиографическое описание: Мироненко І. І. Дослідження системи факторів, які сприяють формуванню та розвитку взаємовідносин машинобудівних підприємств зі споживачами продукції / І. І. Мироненко // Економіка розвитку. - 2012. - №1. - С. 103 - 107
Краткий осмотр (реферат): Досліджено, що основними характеристиками успішних взаємовід¬носин є такі чинники, як довіра, прихильність, координація дій, якість комунікацій між взаємодіючими підприємствами, здатність вирішення конфліктів шляхом спільного вирішення проблем. Запропоновано систему факторів, що впливають на розвиток довгострокових відносин машинобудівних підприємств зі споживачами продукції, яка складається із факторів, що впливають на поведінку промислового споживача, на діяльність під¬приємства, а також ситуаційних змінних.
Main characteristics of a successful relationship such as trust, commitment, coordination, quality of communication between interacting companies, the ability to resolve conflicts through joint problem solving have been studied. The proposed system of factors which affect the development of long-term relationship-building business with consumers, consisting of the factors that influence the behavior of industrial customers, the activity of the enterprise, as well as situational variables has been substantiated.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/jspui/123456789/284
Располагается в коллекциях:№ 1



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.