Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/28047
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorПилипенко А. А.-
dc.contributor.authorТирінов А. В.-
dc.date.accessioned2022-08-15T18:25:08Z-
dc.date.available2022-08-15T18:25:08Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationПилипенко А. А. Формування обліково-інформаційного та аналітичного забезпечення маркетингового управління розвитком підприємства / А. А. Пилипенко, А. В. Тирінов // Український журнал прикладної економіки та техніки. – 2022. – Т. 7. – № 2. – С. 129-138.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/28047-
dc.description.abstractГіпотезою дослідження постала доречність застосування набутків четвертної промислової революції та специфічних запитів з боку функції маркетингу для розширення функціональності бухгалтерського обліку. Дослідження базується на проведенні морфологічного аналізу відмінностей маркетингового управління підприємством та управлінням реалізацією маркетингової діяльності, а також на застосуванні інструментарію побудови діаграм потоків даних. Доведена доречність розширення акценту організації обліку маркетингової діяльності з підтвердження реальності наданих маркетингових послуг та понесених витрат на інформаційне забезпечення розрахунку метрик продуктової аналітики. Запропоновано зв’язувати такі метрики з реалізацією бізнес-спроможностей підприємства. Запропоновано будувати форми управлінської звітності у сфері маркетингу в розрізі причинно-наслідкових зв’язків між метриками маркетингового управління підприємством. Проведена диференціація об’єктів управління маркетинговою діяльністю та маркетинговим управлінням підприємством.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectконсолідація інформаціїru_RU
dc.subjectобліково-аналітичне забезпеченняru_RU
dc.subjectмаркетингове управлінняru_RU
dc.subjectуправління маркетингомru_RU
dc.subjectрозвитокru_RU
dc.titleФормування обліково-інформаційного та аналітичного забезпечення маркетингового управління розвитком підприємстваru_RU
dc.typeArticleru_RU
Располагается в коллекциях:Статті (ОБК)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Пилипенко_облік та маркетинг.pdf401,51 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.