Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/27322
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorПогуда Н. В.-
dc.contributor.authorЄвсюкова Д. В.-
dc.date.accessioned2022-05-05T13:32:19Z-
dc.date.available2022-05-05T13:32:19Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationПогуда Н. В. Лояльність споживача як основа формування ефективної цінової стратегії підприємств туризму / Н. В. Погуда, Д. В. Євсюкова // Україна у світових глобалізаційних процесах: культура, економіка, суспільство: IV міжнар. наук.-практ. конф., м. Київ, 23-24 бер. 2022 р. : тези допов. – Київ : Вид. центр КНУКіМ, 2022. – Ч. 3. – С. 154-157.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/27322-
dc.description.abstractУ роботі розглянуто особливості та роль лояльності у діяльності підприємств сфери туризму. Визначено лояльність як здатність утримувати клієнтів та одночасне покращення взаємодії й результативності підприємства. Значну увагу приділено моделям та видам програм лояльності. Проаналізовано досвід формування та впровадження програм лояльності вітчизняними підприємствами туризму та гостинності.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectлояльністьru_RU
dc.subjectцінаru_RU
dc.subjectтуризмru_RU
dc.subjectсфера гостинностіru_RU
dc.titleЛояльність споживача як основа формування ефективної цінової стратегії підприємств туризмуru_RU
dc.typeArticleru_RU
Располагается в коллекциях:Статті (Т)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Погуда_Матвієнко_Стратегія_розвитку_Тези.pdf686,67 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.