Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/27186
Название: Кон’юнктурознавство
Авторы: Юлегіна І. В.
Ключевые слова: кон’юнктура
ринок
попит
пропозиція
ціна
циклічність
динаміка розвитку
Дата публикации: 2013
Библиографическое описание: Юлегіна І. В. Кон’юнктурознавство : навчальний посібник / І. В. Юлегіна. – Харків : Вид. ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2013. – 76 с. (Укр. мов.)
Краткий осмотр (реферат): Розкрито поняття "кон’юнктура ринку", визначено об’єкти вивчення кон’юнктури, наведено методичні вимоги до процесу дослідження кон’юнктури ринку. Подано методи аналізу кон’юнктури товарного ринку, визначено роль кон’юнктурного аналізу у маркетинговому аналізі. Виокремлено сутність і класифікацію прогнозів ринку; наведено методи прогнозування залежно від характеру вихідних даних. Рекомендовано для студентів напряму підготовки "Менеджмент" спеціалізації "Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності".
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/27186
Располагается в коллекциях:Навчальні видання (МЕМ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
2013 Юлегіна І. В..pdf994,83 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.