Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/26825
Название: Critical Points of Information Influence in Social Networks
Авторы: Milov O.
Yevseiev S.
Milevskyi S.
Kajstura K.
Ziubina R.
Ключевые слова: social network
agent
informational influence
influence models
Дата публикации: 2021
Библиографическое описание: Milov O. Critical Points of Information Influence in Social Networks / O. Milov, S. Yevseiev, S. Milevskyi, K. Kajstura, R. Ziubina // Міжнар. наук.-практ. конф. «Інформаційна безпека та інформаційні технології», Харків – Одеса, 13-19 вер. 2021 р. : матер. конф. – Харків : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2021. – С. 132-137.
Краткий осмотр (реферат): Social networks are considered from the point of view of informational influences on network participants (agents). The dynamic processes of forming opinions and the dynamics of information influence on network agents are considered. Models and algorithms for identifying critical points of a social network (influencing agents) are presented, the impact on which allows manipulating the aggregate opinion of network participants that form a social network.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/26825
Располагается в коллекциях:Статті (КІТ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
132-137.pdf5,05 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.