Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/2641
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorМихайліченко Г. І.-
dc.contributor.authorМихайличенко А. И.-
dc.contributor.authorMikhaylichenko G. I.-
dc.date.accessioned2013-03-26T07:22:16Z-
dc.date.available2013-03-26T07:22:16Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationМихайліченко Г. І. Інноваційний потенціал туристичного підприємства / Г. І. Михайліченко // Економіка розвитку. - 2013. - №1. - с. 110 - 117en_US
dc.identifier.urihttp://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2641-
dc.description.abstractРозглянуто формування методологічного інструментарію визначення струк-тури та оцінки інноваційного потенціалу туристичного підприємства. У результаті дослідження обґрунтовано механізм оцінювання цінності інно-ваційного потенціалу туристичного підприємства, в тому числі в частині його нематеріальної складової, та моделювання процесів інноваційного розвитку. Оцінка інтелектуального ресурсу туристичного підприємства була проаналізована на прикладі провідних підприємств галузі (представництв транснаціональних корпорацій, великих національних туроператорів) і структурована: інноваційний ринковий попит; новітні технології, нові інтеграційні та консолідаційні процеси; результативність інформаційної взаємодії учасників туристичного ринку. Запропоновано інструментарій оцінки нематеріальних ресурсів підприєм-ства, визначено параметри їх оцінювання з урахуванням цінності й дієвості інте-лектуального, репутаційного та комунікативного потенціалів, рівнів і можливості залучення туристичного потенціалу.en_US
dc.description.abstractРассмотрено формирование методологического инструментария определе-ния структуры и оценки инновационного потенциала туристического предприятия. В результате исследования обоснован механизм оценивания ценности инновационного потенциала туристического предприятий, в том числе в части его нематериальной составляющей, и моделирования процессов инновационного развития. Оценка интеллектуального ресурса туристического предприятия была проанализирована на примере ведущих предприятий отрасли (представительств транснациональных корпораций, крупных национальных туроператоров) и струк-турирована: инновационный рыночный спрос; новейшие технологии, новые интеграционные и консолидационные процессы; результативность информационного взаимодействия участников туристического рынка. Предложен инструментарий оценки нематериальных ресурсов предприятия, определены параметры их оценки с учетом ценности и действенности интеллектуального, репутационного и коммуникативного потенциалов, уровней и возможности привлечения туристического потенциала.en_US
dc.description.abstractThe article describes the methodological tool for determining the structure and estimation of innovative potential of a tourist enterprise. As a result of research the mechanism of assessing the value of innovation potential of a tourist enterprise including the part of its immaterial component and modelling the processes of innovative development was substantiated. The assessment of intellectual resources of a tourist enterprise was analyzed on the example of the leading enterprises in the industry (representatives of multinationals, large national tour operators) and structured in the following way: innovative market demand; new technologies, new integration and consolidation processes, the efficiency of informational interaction of tourist market participants. The toolkit for еvaluation of intangible enterprise resources was proposed, the parameters of their evaluation were determined taking into account the value and effec-tiveness of intellectual, reputational and communicative potential, the levels and possi-bilities of attracting tourism potential.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherХНЕУen_US
dc.subjectтуристичнийen_US
dc.subjectінтелектуальнийen_US
dc.subjectрепутаційнийen_US
dc.subjectкомунікативнийen_US
dc.subjectклієнтськийen_US
dc.subjectінноваційний потенціалиen_US
dc.subjectтуристическийen_US
dc.subjectинтеллектуальныйen_US
dc.subjectрепутационныйen_US
dc.subjectкоммуникативныйen_US
dc.subjectклиентскийen_US
dc.subjectинновационный потенциалыen_US
dc.subjecttouristen_US
dc.subjectintellectualen_US
dc.subjectreputationalen_US
dc.subjectcommunicativeen_US
dc.subjectclienten_US
dc.subjectinnovative potentialsen_US
dc.titleІнноваційний потенціал туристичного підприємстваen_US
dc.title.alternativeИННОВАЦИОННЫЙ ПОТЕНЦИАЛ ТУРИСТИЧЕСКОГО ПРЕДПРИЯТИЯen_US
dc.title.alternativeINNOVATIVE POTENTIAL OF A TOURIST ENTERPRISEen_US
dc.typeArticleen_US
dc.subject.udc338.48.001.76en_US
Располагается в коллекциях:№ 1



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.