Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/26270
Название: Маркетинг взаємовідносин з партнерами : робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів спеціальності 075 «Маркетинг» третього (освітньо-наукового) рівня
Авторы: Лисиця Н. М.
Ключевые слова: концепція маркетингу
технології партнерських відносин
стратегічний потенціал МВП
ланцюг партнерських відносин
управління відносинами (CRM)
Дата публикации: 2021
Библиографическое описание: Маркетинг взаємовідносин з партнерами : робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів спеціальності 075 «Маркетинг» третього (освітньо-наукового) рівня : [Електронне видання] / укл. Н. М. Лисиця. – Харків : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2021. – 11 с. (Укр. мов.
Краткий осмотр (реферат): Визначено мету і зв’язок дисципліни з іншими науками. Наведено компетентності, якими оволодівають аспіранти в процесі вивчення дисципліни. Подано тематичний план навчальної дисципліни, її зміст за модулями і темами, а також порядок та критерії оцінювання знань аспірантів. Рекомендовано для здобувачів спеціальності 075 «Маркетинг» третього (освітньо-наукового) рівня.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/26270
Располагается в коллекциях:Методичні матеріали (М)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Маркетинг взаємовідн з партнерами.pdf3,52 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.