Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/26226
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorЛебедєва І. Л.-
dc.contributor.authorНорік Л. О.-
dc.contributor.authorЛебедєв С. С.-
dc.date.accessioned2021-10-11T08:05:46Z-
dc.date.available2021-10-11T08:05:46Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationЛебедєва І. Л. Елементи інтерактивних технологій у викладанні дисциплін математичного спрямування / І. Л. Лебедєва, Л. О. Норік, С. С. Лебедєв // Тео-рія і практика управління соціальними системами. Щоквартальний науково-практичний журнал. – Харків: НТУ «ХПІ», 2021. № 3. С. 76 – 91.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/26226-
dc.description.abstractМетою статті є систематизація та узагальнення досвіду запровадження елементів інтерактивних технологій в процесі підготовки майбутніх фахівців з економіки та менеджменту на прикладі дисциплін математичного циклу. Розглянуто можливості, які надає застосування інтерактивних технологій під час викладання дисциплін математичного спрямування, що є обов’язковими в процесі підготовки майбутніх фахівців з економіки та менеджменту. Наведено приклади позитивного впливу використання технології «перевернутого» класу на сприйняття нового матеріалу в умовах онлайн-навчання, а також елементів гейміфікації – на формування у студентів компетентностей щодо можливостей використання математичного апарату у майбутній професійній діяльності. Гіпотеза, яка підлягала експериментальній перевірці у цьому дослідженні, сформульована таким чином: використання елементів інтерактивних технологій під час викладання дисциплін математичного спрямування дозволить ніве-лювати труднощі, що постають перед студентами в процесі навчання, і, відпо-відно, підвищити рівень зацікавленості студентів до вивчення математичних дисциплін. Для дисциплін математичного спрямування застосування елементів інте-рактивних технологій у навчальному процесі виявило такі особливості: акцент на мотивацію; досягнення мети; активність студентів; випробування; впевненість в собі; соціальна підтримка.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectдисципліни математичного спрямуванняru_RU
dc.subjectонлайн-навчанняru_RU
dc.subjectSTEM-освітиru_RU
dc.subjectхмарна платформа Zoomru_RU
dc.subjectвіртуальне навчальне середовище Moodleru_RU
dc.subjectтехнології «перевернутого» навчанняru_RU
dc.subjectгейміфікаціяru_RU
dc.titleЕлементи інтерактивних технологій у викладанні дисциплін математичного спрямуванняru_RU
dc.typeArticleru_RU
Располагается в коллекциях:Статті (ВМЕМ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Стаття-Лебедeва-Норiк-Лебедeв-2021-3.pdf609,83 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.