Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/25612
Название: Підходи до забезпечення якості програмного забезпечення
Авторы: Ушакова І. О.
Ключевые слова: програмне забезпечення
тестування
контроль якості
забезпечення якості
модель
метрики
організація роботи
Дата публикации: 2020
Библиографическое описание: Ушакова І. О. Підходи до забезпечення якості програмного забезпечення / І. О. Ушакова // Сучасні інформаційні технології і системи : монографія / за заг. ред . В. С. Пономаренка. - Харків : «Стильіздат», 2021. – С. 125-140.
Краткий осмотр (реферат): Метою роботи є аналіз проблем забезпечення якості та тестування програмного забезпечення в процесі його створення в ІТ-компаніях. Об’єктом дослідження є процеси тестування, контролю якості та забезпечення якості. Предметом дослідження є характеристики та моделі оцінювання якості та форми організації роботи команд QA і QC. В процесів дослідження був використаний системний підхід, порівняльний аналіз методів оцінювання якості та форм організації роботи з контролю та забезпечення якості програмних продуктів. Для оцінювання якості програмного забезпечення була запропонована класифікація цих методів, розглянуті методи інтегрального оцінювання якості, заснованого на витратах, і метод оцінки якості на основі ієрархічної моделі. Для оцінювання відмінностей між контролем якості та забезпеченням якості був проведений аналіз їх обов’язків, планування роботи та документації, що дало можливість порівняти виконувані функції і умови роботи. Так QC підтверджує, що конкретні результат відповідають стандартам і специфікаціям, а QA є ширшою функцією, яка охоплює планування і контроль на протязі всього життєвого циклу розроблення. Тестування ж є невід'ємною частиною контролю якості. Для того, щоб в ІТ-компанії процеси управління якістю були ефективними команди QA і QC повинні співпрацювати. Наукова новизна полягає у розробленні методичної основи оцінювання якості програмного забезпечення, розробленні рекомендацій щодо вдосконалення організації роботи команд QA і QC в ІТ-компанії.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/25612
Располагается в коллекциях:Монографії (ІС)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
монография 2021.....pdf392,72 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.