Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/25353
Название: Когнітивно-перцептивні засади формування автономності та відповідальності під час вивчення управлінських дисциплін
Авторы: Ушкальов В. В.
Ключевые слова: управлінська компетентність
дистанційна освіта
метапрограми
метапрограмне профілювання
Дата публикации: 2021
Библиографическое описание: Ушкальов В. В. Когнітивно-перцептивні засади формування автономності та відповідальності під час вивчення управлінських дисциплін / В. В. Ушкальов // Вища освіта за новими стандартами: виклики у контексті діджиталізації та інтеграції в міжнародний освітній простір: матеріали наук.-метод. інтернет-конф., 25 бер. 2021 р. : тези допов. – Харків: ХНАДУ, 2021. – С. 99-102. URL : https://dl.khadi.kharkov.ua/course/view.php?id=2342
Краткий осмотр (реферат): Оптимізація дистанційного навчання в умовах зростаючої діджиталізації суспільства становить актуальне завдання сучасного етапу розвитку системи освіти: відповідаючи викликам щодо раціоналізації управління постійно зростаючими інформаційними масивами, дистанційне навчання містить широкі можливості щодо індивідуалізації, автономізації, масштабування та забезпечення високої варіативності навчального процесу. Визначено, що автономність та відповідальність студента забезпечує комплекс особистісних когнітивно-перцептивних особливостей, структура яких обумовлює загальний рівень мотивації та вольових зусиль, що докладаються в процесі самостійної роботи над навчальним матеріалом. Вибір форм зворотного зв'язку для забезпечення оптимальної навчальної поведінки має обумовлюватися психологічним типом студента.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/25353
Располагается в коллекциях:Статті (ЕПОБ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Ушкальов_тези.pdf148,52 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.