Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/24952
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorПроскурніна Н. В.-
dc.contributor.authorШталь Т. В.-
dc.date.accessioned2021-03-18T09:26:25Z-
dc.date.available2021-03-18T09:26:25Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationПроскурніна Н. В. Аналіз маркетингових комунікацій підприємств роздрібної торгівлі зі споживачами / Н. В. Проскурніна, Т. В. Шталь. // Management and administration in the field of services: selected examples. Editors: Tadeusz Pokusa, Tetyana Nestorenko. Monograph. Opole: The Academy of Management and Administration in Opole, 2020. – С. 62-72.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/24952-
dc.description.abstractУ статті досліджено використання основних прикладних програм обміну миттєвими повідомленнями зі споживачами. Представлені переваги використання месесенджерів у маркетинговій діяльності. Визначено рівень охоплення користувачів інструментами маркетингових комунікацій у діяльності оператора роздрібної торгівлі. Доведено, що чат-боти і месенджери є інтерактивними комунікаційними каналами зв’язку зі споживачами, дозволяють скоротити час покупок, що в свою чергу підвищує рентабельність інвестицій у цифрові технології, залишаючи при цьому витрати на низькому рівні. Таким чином, представлені засобі комунікацій стали новим ефективним і прибутковим засобом обслуговування клієнтів.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectцифрові технологіїru_RU
dc.subjectмаркетингові комунікаціїru_RU
dc.subjectмесенджерru_RU
dc.subjectчат-ботru_RU
dc.subjectмиттєві повідомленняru_RU
dc.subjectпідприємствоru_RU
dc.subjectмаркетингова діяльністьru_RU
dc.subjectроздрібна торгівляru_RU
dc.titleАналіз маркетингових комунікацій підприємств роздрібної торгівлі зі споживачамиru_RU
dc.typeBook chapterru_RU
Располагается в коллекциях:Монографії (МЕМ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Проскурніна_Шталь_монографиія_Аналіз маркети.pdf1,33 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.